2013 m. rugpjūčio 7 d., trečiadienis

Šilauogės praktiškai

Čia žadėta pamokėlė apie praktišką šilauogių ruošimą žiemai. Aš nemėgstu daug pastangų skirti maisto gaminimui - man tobula, kai gaunasi skaniai, bet mažai pasistengus (nepainioti su "greitai"). Tad ir šį kartą išklausiau kelių draugių receptų, atrinkau kas man geriausia ir va.

Perrinkdama uogas, jas iš karto beriu į tuščius 1,5 l butelius, maždaug iki pusės tūrio. Dalį uogų sutrinu su cukrumi ir užpilu ant sveikų (man proporcija sveikos:trintos gavosi maždaug 2:1). Butelį užsuku ir sukratau, kad visos uogos išsivoliotų tyrėje. Įpilu dar trintų uogų ir vėl kresteliu. Nereikia pripilti iki pat viršaus, nes šaldama uogienė plėsis. Vaizdelis:


Atsiprašau už netvarką - fotosesija vyko gamybos procese. Šlamučiai ne prie ko, tiesiog man labai gražu.

Butelius kišu į kamerą, o kai prireikia šaldytų uogų, ištraukiu ir atpjaunu kiek norisi. Uogų skridinėlį į lėkštę, atpjautą plastmasę lauk, o butelį (prapjautą galą pridengus plėvele) atgal į kamerą. Sveika ir skanu. Ir labai paprasta :)





1 komentaras:

  1. svarbiausia, kad butelys net porcijomis suskirstytas, galima pjauti pagal tuos rėželius!! genialu.

    AtsakytiPanaikinti