2015 m. gruodžio 18 d., penktadienis

Aš esu grinčas

Kalėdos ant nosies. O aš ne... ne... ne...

Nedeginu žvakių. Neperku dovanų. Nekabinu girliandų. Nepuošiu namų. Neieškau eglutės. Neprisimenu, kur žaisliukai. Nedengiu staltiesių. Nelaukiu svečių. Nesudarinėju meniu. Nesidžiaugiu. Nesijuokiu. Nesvajoju.

Noriu tik vieno - nesusipykti. Dar antro - negadinti nuotaikos tiems, su kuriais būsim. Dar trečio - atleisti ir paleisti. Dar ketvirto... dar penkto...

Kalėdos ateina. Žinau

3 komentarai:

  1. oi, Daiva :))) ir aš, ir aš. viskas ir man tinka, išskyrus "nesidžiaugiu, nesijuokiu", nes ir džiaugiuosi, ir juokiuosi, o visa kita visiškai visiškai taip pat :) žinok daug tų grinčų aplink :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti