2013 m. gruodžio 12 d., ketvirtadienis

Kalėdų nuojauta pagal SWAP

Jei atvirai, buvau sau pasakiusi, kad šiemet nedalyvausiu jokiuose dovanų keitimosi vajuose, o it kokia vorė sėdėsiu savo voratinkliuose ir megsiu (arba ne) kalėdines dovanas SAVO žmonėms, pagal temą ir terminus kokių AŠ noriu. Na, išskyrus terminą "Kalėdos", į kurį vistiek turi suspėti, ar būtum vorė, ar bitė, ar musė žiemą...

Bet... cha...  perskaičiau Daivos SWAP'o anonsą... ir (turbūt nesąmoningai) sutikau dalyvauti ... Ir jau nebuvo kur trauktis, tik kurti ir laukti dovanos iš nežinomos savo SWAP'ės :)

Ir štai --- vakar buvo TA diena, kai laiškininkė atnešė DĖŽELĘ nuo mano SWAP'ės Agnės.
Kad DĖŽELĖ ypatinga, supratau iš ženkliukų - ne kasdien gi gauni DĖŽELES, o dar su paukšteliais.
Ak paukščiai paukšteliai, plunksnelės snapeliai - atneškit žinelę mano širdelei...

DĖŽELĖ su paukšteliais sužadino kolegų smalsumą, vis vaikščiojo ratais, kol atplėšiu. O aš: "Ne, - sakau. - Dar turiu nufotografuoti viską, kiekvieną judesį. Tokios taisyklės". Nelabai jie suprato apie tuos judesius ir taisykles, bet vis vaikščiojo. Aš tuo tarpu (su)pakavau kitas - tarnybines - dovanas... Maniškė gi gulėjo ant stalo ir erzinosi.

Bet va, burtas mestas. DĖŽELĖ atverta:

Iš karto padvelkė vilnomis. (Deja vu: pernai broliams pranciškonams dovanojome vilnones pirštines, tai sveikinime rašiau, kad vilna - tai kaip jausmai: šilta, kartais šiurkšti, bet visada --- tikra). Iš DĖŽELĖS padvelkė tikrumu.

Pirštinės iš islandiškos vilnos. Atvirutė su meškiuku. Pati islandiška vilna.
Sagė, nutapyta vasaros pievomis, iš karto nutūpusi ant mano lapsardoko...
Manot, kad viskas?.. Ne! Dar antras sluoksnis... Arbata ir imbieriniai sausainėliai...
Net neįsivaizduoju, kaip viskas tilpo į tą DĖŽELĘ (turbūt dėl paukštelių :), bet ant stalo atrodė maždaug taip - gausumas ir grožis:

Miela Agne, AČIŪ tau už nuostabias dovanas. Tikrą, apčiuopiamą jausmą, kad Kalėdos vis dėlto jau čia pat...

Daiva, AČIŪ tau, kad susukai galvą savo SWAP'u ir toliau suki visokiomis crazy mintimis ir iniciatyvomis. Nuo tokių crazy skaidrėja pasaulis. Bei gi mūsų pasaulėliai, kuriuose viskas ir prasideda.
 Prasmingo laukimo --- jau greitai

10 komentarų:

  1. džiaugiuos, kad paukščiukai dovanėlę pristatė :) kai šią savaitę laksčiau su dovanėlėm ir siuntinukams, aš pagaliau irgi pajutau Kalėdų dvelksmą :)))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Agnė turi kažkokį slaptą islandiškų vilnų sandėlį :)))
    Pirštinės labai kažkokiu paslaptingumu alsuoja :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. specialiai islandiškų vilnų sandėliuko tai neturiu, šiaip pas mane siūlų sandėlys gan nemažas :)))
      tiesiog pirma mintis buvo numegzt kažką prie pirštinių, tada pabijojau, kad gal iš tiesų ta vilna labai durs, tai nusprendžiau leisti pačiai ką nors sumeistraut iš tų siūlų :)))

      Panaikinti
    2. Ir tai buvo puikus sprendimas :) Man labai patinka siūlai - kai juos liečiu, fantazuoju apie mezginius :) O islandiškos vilnos savo namuose dar nesu turėjusi. AČIŪ dar kartą, Agne :)

      Panaikinti
  3. Tokia gera dovana. Ir gatavas daiktas, ir galimybė ką nors pačiai pasidaryti, tiesiog puiku...

    AtsakytiPanaikinti
  4. Smagu lukštenti svetimas dovanas:). Geras dalykas tas swapas - dovaną gauna tik vienas žmogus, o staigmena ir džiaugsmas - visam pulkui:).

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikra tiesa ! Butent tuos pacius zodzius ir as noréjau parasyti :)

      Panaikinti
  5. Aš irgi taip įsijaučiau į savo nosies kaišiojimą į ne savo paketukus, tokia nuotaika džiaugsminga, taip sunku apie darbą galvoti...;)
    Jau dabar džiaugtis traukia :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Kokios pirštinės!!! Va čia tai Daiktas iš pačios didžiausios D. :)
    Jau įsivaizduoju, kokios jos šiltos šiltutėėėlės.
    Kokios smagios dovanos pas kiekvieną ateina. :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Kartais susimąstau, koks būtų mano gyvenimas, jei nebūčiau susisiekęs su daktaru Ajayi burtų šaukliu / vodoo kunigu. mano vyras yra rūpestingas ir mylintis vyras, bet maždaug 6 mėnesius jis buvo nutolęs nuo manęs ir vaikų, jis nebesirūpina mūsų gerove ir vos nemiega namuose, aš kelis kartus meldžiausi su juo, bet visi mano prašymai tyko ausis būti nuoširdžioms draugėms, tas 6 mėn. man buvo gyvas pragaras. Aš net bandžiau organizuoti konsultacijas jam ir sau, bet jis visada atsisakė, todėl išėjau ieškoti pagalbos ir aptariau problemą su savo artima drauge Arina, kuri man pasakojo apie šį puikų burtų daktarą, vadinamą dr. AJAYI, kurie padėjo savo pusbroliui vedybose. Aš buvau skeptiškas, bet nusprendžiau pabandyti. Aš paaiškinau viską, kas vyksta mano šeimoje, gydytojui AJAYI ir jis liepė man atlikti tam tikrus dalykus namuose, aš vykdžiau visus jo nurodymus ir, mano nuostabai, mano vyras grįžo namo trečią dieną, sakydamas, kad jis nežino, kas jį užklupo, gailisi dėl to, ką įdėjo man ir vaikams. Dabar mes gyvename kaip šeima, o už tai reikia padėkoti DR AJAYI. Jis tikrai tikras burtų ratukas talentingas nuo pat gimimo, jei išgyvenate sunkų santykių laiką ir jums reikia sprendimo, nebūkite drovus ir neslėpkite tyloje, šiandien susisiekite su DR AJAYI ir susigrąžinkite savo meilę. galite susisiekti su juo el. paštu: Drajayi1990@gmail.com arba „Whatsapp OR Viber“ numeriu: +2347084887094. Grįžtame man padėkoti, tai pažadas.

    AtsakytiPanaikinti