2013 m. birželio 2 d., sekmadienis

Katė ant įkaitusio turkiško kilimo

Vakar nusipirkau išsvajotą kilimą. Seniai žinojau, kad jei į namus "ateis" dar vienas kilimas, tai jis bus rytietiškų raštų. Tai, matyt, žinojau ne aš viena, nes kai nuėjau į "Senukus" ir su pardavėja pradėjau kalbėti apie kilimus, ji po 5 sekundžių ištraukė tokį margintą... kad aš suakmenėjau. Iš karto nestvėriau, išsisukau sakydama kad reikia pamatuoti vietą palei sofą, bet iš esmės man viskas buvo aišku: kilimas įvyks. Tai va, rytietiškų raštų kilimas jau pas mane, o pardavėjai pagarba.

Šįryt išskleidžiau gražuolį ant grindų. Du kartus išėjau/ įėjau į kambarį ir pasigrožėjau (čia toks ritualas). Pradėjau žiūrinėti, kaip reikėtų patiesti į jam skirtą vietą. Tupinėjau, dūsavau, būriau, bet jokio rezultato, nes baldai sunkūs.

Tuo tarpu GražuolėVasara mikliai suprato, ką reikia daryti su nauju kilimu...

Ji netgi skaniausiai užmigo...

Užuot bandžiusi patikrinti Archimedo dėsnį ir pajudinti žemę baldus, geriau pasikviesiu vyriškos jėgos...

Tuo tarpu tiesiog būsiu

P.S. Ar kilimas įkaitęs? Taip, jis man labai gražus :)


2 komentarai:

  1. Šiek tiek vėliau, nei Archimedas, panašius eksperimentus yra atlikęs geras mano prietėlius baronas J.K.F. fon Miunchauzenas :-)

    AtsakytiPanaikinti
  2. siaubaz, koks jis gražus ir man!

    labai geras tas "pamatuoti palei sofą" :))

    AtsakytiPanaikinti