2010 m. rugpjūčio 26 d., ketvirtadienis

Autostrada... arba nepaaiškinamos vibracijos

Kartais būna, kad nežinia kodėl ir nežinia iš kur daiktai įgauna Vardus. Taip mano vasariškas megztinis tapo "Levandų lauku", paslaptingas ateities mezginys jau turi Mėnulio debesies pavadinimą. Apie tai kada nors vėliau, o dabar mezgu autostradą. Dėl šio pavadinimo kalčiausia Sonata, bet nieko nepadarysi ir niekur nepasislėpsi --- tas pavadinimas ir mano mezginiui prilipo, kitas natūraliai negimsta, tai matyt taip ir liks: autostrada. Visąlaik vienodu tempu ir ratu-ratu-ratu... Viliuosi, kad mano proginis mezginys netrenks asfaltu, reklamų šiukšlėmis ir migdančia autostrados būtimi, kai nelabai supranti kur esi ir ką weiki, tik spaudi gazą ir laikaisi vairo. Kaip įsisukusios minties. Ar begalinio ciklo, kurio pabaigos nenori. O gal nori, bet bijai ----------- Oi, kažkur į šoną nuvažiavau...
Bet tame mano rate yra ir gerų vibracijų, nes juo labai domisi GražuolėVasara.
.

Ji, beje, domisi viskuo, kas susiję su mezgimu ir "Mezgimo zona": siūlais, mašeliais:
 
Net staltiese, ant kurios ką tik buvo padėtas visas šis gėris :)
Tikriausiai tas pačias vibracijas jaučiu ir aš, kai pasistatau mašiną maždaug 100 m nuo "Mezgimo zonos" ir tuos metrus einu išsišiepusi ir nušvitusi. Gal dėl susitikimo džiaugsmo, gal dėl būsimo grožio džiaugsmo, gal dėl paprastumo džiaugsmo, gal dėl siūliškos beprotybės džiaugsmo...

O gal tiesiog dėl džiaugsmo :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą